poniedziałek, 22 października 2012

Sandwich

Kanapka jest dobra na śniadanie, kolację, na przekąskę, do szkoły, do pracy, czy na piknik. W zasadzie jest dobra zawsze. Przeważnie jemy ją na zimno. Zaprezentowana przeze mnie jest ciepła i chrupiąca. Potrzebujemy tylko:

2 kawałki chleba tostowego
Plaster sera
Kotlet mielony
Plaster pomidora
Plaster ogórka
Sałata
1 jajko
Ketchup
Majonez

Usmażyłam wcześniej kotlety mielone cieńsze niż zwykle, żeby przypominały hamburgery. Kawałek chleba tostowego smarujmy cienko majonezem, układamy na nim pomidor, ogórek, sałatę, kotleta i plaster sera. Możemy użyć żółtego. Ja lubię fetę więc drugi kawałek chleba posmarowałam fetą i przykryłam nim całość mocno, ale delikatnie dociskając. Naszego sandwicha robimy na patelni. Możemy dać kroplę oliwy, chyba, że mamy dobrą patelnie, na której możemy smażyć bez tłuszczu. Podgrzewamy go z jednej i drugiej strony na małym ogniu bardzo powoli. Musi być cieplutki, złoty i chrupki. Ja dociskałam kanapkę małą pokryweczką, żeby podgrzał się w środku i dobrze się scalił. W międzyczasie przygotowujemy jajko sadzone, które kładziemy na wierzchu naszego sandwicha. Wasz facet będzie piał z zachwytu :) Można jeść z ketchupem lub bez.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz