środa, 10 października 2012

La' gulasz

Mój gulasz jest prosty jak ten wpis i smaczny. Potrzebujesz tylko:

0,5 kg karkówki
3 duże cebule
3 zielone papryki
Olej
Mąka
Suszone grzyby
Sól
Pieprz
Maggi
Kostka mięsna
Czerwona słodka papryka
Ziele angielskie
Liść laurowy
Czosnek

Mięsko kroisz w kostkę, obtaczasz w mące i podsmażasz w rondlu. Cebulę kroisz na mega grube kawałki, to samo robisz z papryką. Warzywa podsmażasz razem z mięsem. Zalewasz wodą, by wszystko zakryła. Wrzucasz kostki mięsne, liść laurowy, ziele angielskie, grzyby (ja dałam sporo, bo sporo w tym roku nazbierałam), pozostałe przyprawy. Gulasz powinien się pyrkać do miękkości mięsa a karkówka nie potrzebuje dłużej niż godzinkę, ale ja lubię jak się wszystko rozpadnie totalnie więc gotowałama go ponad 1,5 h. Pycha z kaszą jęczmienną.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz