czwartek, 30 lipca 2015

Faszerowane cukinie

Mamy dobry okres by faszerować... papryki, cukinie, bakłażany... Wszystko jest w przystępnej cenie. Ograniczeniem może być tylko nasza wyobraźnia. Do tych warzyw możemy włożyć wszystko i się nie obrażą. Mięsa, kasze, inne warzywa. Ja użyłam:

2 spore cukinie
200 g piersi z kurczaka
Ulubiona przyprawa do mięsa
Trochę czerwonej papryki
Trochę kukurydzy
1/2 mozarelli
Olej do smażenia

Pierś kroimy w drobną kosteczkę, przyprawiamy i niech postoi trochę w przyprawach i przejdzie ich smakiem. Podsmażamy ją na oleju, dodajemy paprykę i kukurydzę. Musimy dobrze ocenić ilość nadzienia, żeby nam nie zostało.
Cukinie trzeba przekroić wzdłuż i wydrążyć solidnie, żeby weszły nam tam wszystkie nasze dobroci. Nadziewamy, a na wierzch kroimy mozarellę.
Ja piekłam dość długo około 45 min w 150 a pod koniec w 120 stopniach, bo nie lubię twardej cukinii.
Naprawdę smaczny obiad. Można podawać z ryżem :)




2 komentarze:

  1. Też ostatnio robiłam tylko, że z mięskiem mielonym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mięsem mielonym też pycha, a dla wegetarian z kaszą i warzywami :)

      Usuń