piątek, 13 września 2013

Kotleciki warzywne

Jest to bardzo fajny pomysł na obiad lub kolację. Jeśli zostanie nam kilka gotowanych ziemniaków lub innych warzyw z poprzedniego dnia to możemy trochę składników dołożyć i gotowe! Tzw posiłek resztkowy. Ja użyłam:

Kilka ziemniaków
1 brokuł
1 mała cukinia
1 cebula
Ser żółty
Kukurydza
1 jajko
Mąka
Bułka tarta
Sól
Pieprz
Olej

Miałam kilka ziemniaków z obiadu. Podzieliłam brokuł na różyczki i gotowałam w osolonym wrzątku kilka minut. Ostudziłam. Ugniotłam dokładnie ziemniaki i brokuł. Cukinię i ser żółty starłam na tarce a cebulę pokroiłam w kostkę. Dorzuciłam trochę kukurydzy dla koloru. Wbiłam 1 jajko, doprawiłam do smaku i wsypałam trochę mąki - tyle, by móc formować kotleciki. Obtoczyłam je w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym oleju z obu stron.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz